måndag 6 december 2010

Uppföljning Veckoplanering v.46

Onsdag. På onsdagen så åkte jag tillbaka till Lönsboda, först med tåg från Växjö till Älmhult och sedan bil till Lönsboda. Jag kände mig ganska stressad då eftersom jag var väldigt nära att missa tåget till Älmhult. När jag kom till Lönsboda så var det inget annat än chill.

Torsdag. På torsdagen så träffade jag min flickvän efter att hon kommit från skolan. Vi gjorde inget annat än att bara snacka och mysa innan vi gick till Bulten. Där så spelade vi Guitar Hero och pingis för det mesta hela kvällen. Efteråt fick jag nästan panik för då skulle jag ta tåget till Växjö vid halv tio och Bulten stängde nio, men det slutade bra eftersom jag inte hade något att packa.

Fredag. På fredag morgonen så åkte jag tillbaka till Lönsboda igen efter att min tyskalektion blivit inställd. I Lönsboda så hände det inte mycket förutom att jag satt och spelade data och träffade tjejen igen.

Lördag.  Ikväll så hade jag filmkväll med min syster och hennes kille och hans bror och min bror. Under hela kvällen så kollade vi på två filmer som inte var så särskilt bra egentligen. Den första filmen var Stay cool med Chevy Chase som var riktigt dålig. Den andra var Repo men med Jude Law och Forest Whitaker. Denna filmen var däremot lite bättre, men hade ett riktigt konstigt slut.

Söndag. Idag var det cup igen. Jag och några kompisar åkte lite tidigare till cupen för att bara latscha lite innan, men min idé var främst att jag skulle kolla när min flickvän skulle spela. När vi kom dit så blev jag lite besviken då att hon redan hade spelat sista sin sista match för att de åkte ut i semifinalen, precis när jag kom också. Sen när cupen drog igång för oss så var vi riktigt taggade. Första matchen, som var semifinalen, ställdes mot Hässleholms IF. Det var deras så kallade bästa lag. HAHAHA, det visades inte precis i matchen. Matchen slutade med att vi vann med 2-0 och vi hade spelat ut de totalt. Jag fick även turneringens pris för bästa assist i denna matchen. Senare i finalen ställdes vi mot Osby. Oturligt nog så förlorade vi med 1-0 i denna, fast att vi ändå var det bättre laget. Senare på kvällen så fick jag åka tillbaka till Växjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar