måndag 6 december 2010

BRAINWALK

Jag tycker att sommaren är den mest avkopplande årstiden att vara ute i naturen. På sommaren kan man bara gå ut i skogen och lägga sig ner och sova, och man kan gå till stranden och bara koppla av.

En lugnande miljö för mig är stranden. När jag är på stranden så ka jag verkligen koppla av och släppa allt. Jag kan ha jätte roligt och vara helt avkopplad samtidigt.

Vid stranden så känner jag verkligen att allt är helt perfekt och kan bara lugna ner och ligga och koppla av. Jag känner mig väldigt glad och avslappnad när jag är på stranden.

I vanliga fall så vill jag vara själv ute i naturen, men med rätt person så kan det bli mycket bättre.

Omgivningen har väldigt stor betydelse. Miljön och personer betyder väldigt mycket. Med fel personer så kan jag vara väldigt siggig och trött. Med rätt personer så kan jag vara på helt fantastiskt humör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar