måndag 6 december 2010

Uppföljning av veckoplanering v.48

Tisdag. Idag kunde jag inte plugga då jag blev sjuk på måndag kvällen och detta höll i sig under tisdag morgonen också. Skolan blev inte av. Senare på kvällen så gick jag i alla fall till Bulten då mina kompisar tyckte jag kunde komma i alla fall bara för att jag var hemma för en gångs skull. Det fick jag senare ångra på onsdagen. På bulten hade jag riktigt roligt och jag spelade mest pingis, Guitar Hero och biljard. Jag och Emelie roade oss med att fuska på biljarden som tusan, men jag lyckade ändå inte vinna. Senare följde jag Emelie (min flickvän) hem. När jag kysst och kramat om henne utanför hennes så såg jag senare på klockan och märkte att den var halv tio. Då fick jag springa som tusan för mitt tåg skulle gå vid tio tillbaka till Växjö. Detta lugnades ner med att tåget var försenat. :)

Onsdag. Idag blev det som jag skrivit chill, men jag var tyvärr även sjuk och kunde knappt göra något roligt ändå.

Torsdag. Idag var det träning. På träningen spelade vi mest bara, men senare så blev vi tvungna att springa 3km under 12 min. Detta klarade tyvärr inte jag av, men det var nära.

Fredag. Idag var det filmkväll med min bror, min syrra och hennes kille. Vi tittade på Youths in revolt, som var kass och Public enemies med Johnny Depp och Christan Bale. Den var skitbra, fast jag hade redan sett den innan.

Lördag. Idag kollade jag på innebandy. Först var det P13 som spelade. De förlorade med 10-8. Senare var det F13-15 som förlorade med 21-0. HAHAHAHA. När J-laget skulle spela så gick jag istället hem. Där så gjorde jag inte alls mycket.

Söndag. Idag var det julskyltning. Då spenderade jag dagen med att kasta snöbollar på allt och alla. Jag sålde även lotter i en timme. Senare blev det träning och sen var det dags för att åka till Växjö igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar