måndag 6 december 2010

Uppföljning av veckoplanering v.47

Tisdag. Enkelt att utföra eftersom det var bara chill idag. Slutade med att jag sov i ungefär 2 timmar på dagen också.

Onsdag. Idag fick jag laga cykeln så jag kunde cykla till träningen vid tipshallen också. Detta lyckades jag nästan utmärkt med, men det hörs fortfarande ett klickande ljud när jag cyklar.

Torsdag. Idag städade jag mitt rum på internatet. Rummet blev ganska rent och så efteråt, och jag lyssnade på musik samtidigt så det gick ganska smidigt också. Efteråt skulle jag till träningen, men jag gick in på Växjö BKs hemsida och såg att träningen var inställd pga snästormen. Det avrundades med att jag gick istället ut och köpte en ny jacka och ett par skor för totalt 2000 kr. Efteråt gick jag och åt på kinarestaurangen Hong Kong.

Fredag. Idag skulle jag gå till Bulten, men det var stängt eftersom de som har det skulle göra något på lördagen och ville inte jobba tre dagar i sträck.

Lördag. Körkursen idag gick som förväntat rejält segt och jag ville bara ut igen och kötta i snön istället. Det fick jag senare, men bara i en liten stund då min brorsa blev för jobbig tillslut.

Söndag. Idag tränade jag fotboll och hade det ganska roligt också och körde slut på mig totalt. Det kändes verkligen att jag mådde riktigt bra i kroppen. Senare på kvällen så åkte jag tillbaka till Växjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar